miercuri, 9 februarie 2011

Stiai ca esti atat de sfant cat esti de sfant acasa?


Esti atat de sfant cat esti de sfant acasa!Clar si raspicat scria in cartea pe care o citesc acum.


Cand spun "acasa" imi trec pin minte multe lucruri: aglomeratia din bucatarie, pentru ca de acolo vin cele mai frumoase mirosuri posibile cand intri pe poarta, cu stomacul gol, dupa sase ore de rabdat la scoala, galagia grupului de domnisoare aduse de surioara mea mai mica atunci cand incerc sa dorm macar jumatate de ora la amiaza, sau cel mai greu, cand trebuie sa imi astept randul la computer.


E frumos acasa, dar uneori imi vine sa iau drumul Iasului cat ai zice "fugi", si stii de ce? Pentru ca aici mi se pune la incercare rabdarea.

Daca m-ar calca cineva, din afara familie mele, pe degetul de la picior, as spune, strangand din dinti si cu un zambet cat se poate de dragut: "Nu-i nimic, se mai intampla!" Dar daca ar face gresela asta unul dintre ai mei, cred ca mai bine ar fi sa fuga pana nu mi-am ridicat ochii de la mica mea rana.

Poate ai observat si tu, dar schimbarile se fac cel mai usor cand esti plecat de acasa. Nimeni nu stie cum reactionezi tu cand ti se incalca un drept pe care il meritai, dar acasa toata lumea iti cunoaste partile mai putin bune, si esti tare vulnerabil in fata ochilor atotstiutori. Si Doamne cand iti inviti acasa un prieten, atat de mult ai vrea ca pe cei de acasa sa ii loveasca boala altzheimer pe toata perioada vizitei, ca sa te poti comporta exemplar si in fata familiei fara sa te rusinezi cand ei vad ca tu te comporti total diferit de cum obisnuiesti.

Cand recitesc paragraful de mai sus, parca citesc din jurnalul propriu. E rusinos, dar e adevarat...ne ascundem repede defectele in fata celorlalti ca nu cumva sa se vada ca nu suntem oamenii extraordinari care credeau ca suntem.

Ajuta-ma Doamne pe mine in primul rand sa lucrez la capitolul acesta! Invata-ma sa am rabdare si sa iert chiar si atunci cand eu am dreptate. Invata-ma smerenia si dragostea neconditionata!Ajuta-ma sa fiu constienta ca Ochii Tai ma privesc si acasa si in lume!Vreau sa am caracterul Tau!Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu