duminică, 6 februarie 2011

Trezeste-ne Doamne!


Am inteles ca Dumnezeu vorbeste inimii care doreste sa asculte,care vrea sa se schimbe in bine si care vrea sa faca diferenta in lumea aceasta murdara.Poate ca deja v-ati saturat sa auziti expresia "vreau sa fac diferenta"...dar la asta am fost chemati SA FACEM DIFERENTA!

Noi crestinii trebuie sa completam combinatia de culori alb-negru,noi trebuie sa fim lumina din intuneric!Stiti ,noi ne-am cam obisnuit cu lucrurile si asa incepem sa toleram pacatul in viata noastra...il mai las si pe asta si pe asta si asa desface din ce in ce mai mult plasa de triere.E nevoie de o singura fisura ca spatiul sa devina mai mare si mai mare pana ajunge sa distruga de tot bariera.

Ne rugam pentru trezire...deja ne-am obisnuit si cu subiectul acesta...dar cati ne-am rugat ca Dumnezeu sa ne trezeasca pe noi mai intai din somnul adanc si dulce?

Trezirea incepe cu noi!Dumnezeu ne spune ca pentru semanarea altor roade trebuie sa le smulgem din radacina pe cele vechi si sa semanam pe cele noi dupa voia Lui.Domnul ne face si o promisiune ca odata cu inceperea curateniei vor veni si vremurile cele asteptate -de inviorare.

Osea 10:12 "Semanati potrivit cu neprihanirea si veti secera potrivit cu indurarea.Desteleniti-va un ogor nou!Este vremea sa cautati pe Domnul,ca sa vina si sa va ploaie mantuire."

Dumnezeu imi vorbeste mie in primul rand,dar e bine sa iei si tu aminte!

Doamne ajuta-ne sa ne numaram bine zilele si fa-ne constienti ca fiecare zi pe care o traim poate fi ultima din viata noatra.Invata-ne sa traim cu folos!Cerceteaza-ne Dumnezeule si traieste Tu in noi!Amin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu