miercuri, 3 noiembrie 2010

DUMNEZEU,CEL MAI BUN SCRIITOR


Nu imi vine sa cred ca intr-o perioada atat de scurta se pot schimba atat de multe lucruri.De cand am venit la Iasi am avut de-a face cu probleme necunoscute pana acum.Sunt constienta ca Dumnezeu le ingaduie ca eu sa devin o femeie matura si credincioasa.

Prin rugaciunile mele I-am incredintat stiloul Domnului ca El sa imi scrie cea mai frumoasa poveste,dar firea mea fricoasa nu a fost gata sa incredinteze definitiv stiloul in mana formata a Creatorului,ci ca un copil naiv am inceput sa trag de penita,si am luat-o in propriile maini.Dupa ce am obosit chinuindu-ma singura,m-am trezit fara vlaga la pamant,si mi-am dat seama ce am facut-am vrut sa imi scriu povestea si am ajund trista,fara speranta si orizont.

Doamne,imi pare rau ca am vrut sa imi iau viata in mainile proprii si ajuta-ma sa las penita in mana Ta de Dumnezeu;ajuta-ma sa invat din greseli si da-mi puterea sa renunt a lupta singura.Stiu ca Tu imi vei scrie cea mai frumoasa poveste auzita vreodata despre pamanteni.Ajuta-ma sa inteleg ca nu realizez nimic ingrijorandu-ma si ca nu sunt capabila sa inteleg de ce faci Tu lucrurile sa fie asa cum sunt.Vreau sa ma las deplin purtata pe bratul Tau.Te iubesc si Iti multumesc ca ma asculti!Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu